loading...
ترنم عشق
لایو بازدید : 13 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
اخه به اینم می گن برنامه:-&

اعصاب برا ادم نمی زارن والا:-&

یک ساعته نشستم بازی شروع شه و نمیشه

از مدرسه سری اومدم خونه که بازی رو ببینم اما چی...:-&

سرم می خواد منفجر بشه افتابم هم بهم خورده حال ندارم،نزدیک بود خون دماغ شم:-&

___________________________________

خب دیگه بقیش بماند برای بعداز بازی

فعلا خدافظ...

باتـشکر...

فاطمه

________________________________________

ااااااا هوراااا بازی داره شروع میشه مصاحبه هارو کردن من رفتم دیگه بای،دوستان دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا یادتون نره تورو خدا دعا کنید ایران مثل همیشه پیروز شه تواین بازی هم،من که...


لایو بازدید : 14 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای:

خوشحالم پیکارهای جهانی در لرستان برگزار می‎شود

نایب رئیس و سخنگوی فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای به منظور هماهنگی‎ و بازدید از امکانات لرستان برای میزبانی کشتی باستانی جهان به این استان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، محمد خوش‌جان در جمع خبرنگاران و در دیداری که با استاندار لرستان داشت، با اشاره به مشکلات سد راه برای گرفتن میزبانی، اظهار کرد: دو مشکل برای میزبانی وجود داشت؛ یکی گرفتن مجوز برگزاری این پیکارها در کشورمان و مشکل دوم تعیین استان‎ بود که دولت‌شاهی اعلام کرد، هزینه رقابت‎ها را پرداخت می‎کند تا لرستان میزبان باشد.

وی با ابراز خرسندی از میزبانی لرستان، تصریح کرد: قدمت ورزش‌های باستانی این استان به بیش از 2 هزار سال برمی‌گردد و خوشحالم که پیکارهای جهانی در لرستان برگزار می‎شود.

در ادامه سخنگوی فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای، خواستار شد: در شورای تأمین لرستان برنامه‌ریزی شود تا صحنه مسابقه در فضای مناسبی برگزار شود.

 خوش‎جان بیان کرد: مردم لرستان به مهمان‌نوازی مشهور بوده و هستند و امید می‎رود در مسابقه‎های جهانی نیز شاهد این مهمان‎نوازی‎ها باشیم.


لایو بازدید : 9 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
گروه سياسي: سايت تدبیر24 نوشت: در حالی که این روزها آزادی زندانیان سیاسی سال 88 موجی از نشاط و بالندگی را در جامعه و به خصوص در میان فعالین سیاسی به وجود آورده است شنیده‌ها حاکی از این است که موسوی و کروبی نیز در آستانه آزادی قرار گرفته‌اند.
آيا موسوی‌وکروبی در عيدغدير آزاد مي‌شوند؟
پ

لایو بازدید : 18 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

دختر کوچولو وارد بقالی شد و کاغذی به طرف بقال دراز کرد و گفت: مامانم
گفته چیزهایی که در این لیست نوشته بهم بدی، این هم پولش.
بقال کاغذ رو گرفت و لیست نوشته شده در کاغذ را فراهم کرد و به دست دختر
بچه داد، بعد لبخندی زد و گفت: چون دختر خوبی هستی و به حرف مامانت گوش
می‌دی، می‌تونی یک مشت شکلات به عنوان جایزه برداری.
ولی دختر کوچولو از جای خودش تکون نخورد، مرد بقال که احساس کرد دختر بچه
برای برداشتن شکلات‌ها خجالت می‌کشه گفت: “دخترم! خجالت نکش، بیا جلو
خودت شکلاتهاتو بردار
دخترک پاسخ داد: “عمو! نمی‌خوام خودم شکلاتها رو بردارم، نمی‌شه شما بهم بدین؟
بقال با تعجب پرسید: چرا دخترم؟ مگه چه فرقی می‌کنه؟
و دخترک با خنده‌ای کودکانه گفت: آخه مشت شما از مشت من بزرگتره!
————–
راستی ما چقدر حواسمون به‌اندازه یه بچه کوچولو  جمع هست  که بدونیم
و مطمئن باشیم که مشت خدا از مشت ما بزرگتره


لایو بازدید : 13 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

دست

حواست باشه با کی "دست" میدی !
وگرنه همه چیتو از "دست" میدی


لایو بازدید : 17 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
سلام به همه دوستان خوبم تصمیم گرفتم سوالای همه عزیزانی که ازم قبلا پرسیدن رو با جوابایی که دادمو بزارم شاید سوال شما هم از بین این ها باشد فقط نظر برام بزارین

 

اگر بخواهم حامله شوم، چه زمانی برای آمیزش بهتر از سایر اوقات است؟
برای حامله شدن، زمان بندی دقیق بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد. اسپرم می تواند دو تا سه روز زنده بماند، اما تخمک فقط 12 تا 24 ساعت زنده خواهد ماند. برای افزایش احتمال حامله شدن، باید در حوالی زمان تخمک گذاری، بیشتر از یکبار آمیزش داشته باشید. همچنین نزدیکی یک تا دو روز پیش از تخمک گذاری و سپس انجام آمیزش مجدد در روز تخمک گذاری نیز مناسب است. در این حالت، احتمالا تعداد بیشتری از اسپرمهای سالم در لوله های فالوپ، آماده رها شدن تخمک خواهند بود.

البته، زمان دقیق رها شدن تخمک در خانمها، مشخص نیست و به طول دوره قاعدگی آنها بستگی دارد. تخمک گذاری در خانمها معمولا 14 روز پیش از آغاز پریود بعدی انجام می شود. دقت کنید که این زمان، بر خلاف باور عموم، دقیقا در وسط دوره ماهیانه آنها قرار ندارد. اگر دوره شما 28 روزه باشد (که متوسط سیکل قاعدگی در خانمها همین مدت است)، آنگاه می توان گفت که تخمک گذاری تقریبا در وسط دوره انجام می شود. اما اگر مثلا دوره شما 35 روزه باشد، تخمک گذاری در روز بیست و یکم انجام خواهد شد، نه روز هفدهم که وسط دوره است.

چگونه می تواتم بفهمم که در حال تخمک گذاری هستم؟
برخی از خانمها متوجه تخمک گذاری می شوند و برخی دیگر، تغییر خاصی را مشاهده نمی کنند. اگر به فکر بارداری هستید، دوره ماهیانه خود را برای چند ماه متوالی زیر نظر بگیرید. برخی از نشانه های ظریف تخمک گذاری عبارتند از:

حساس شدن پستان ها
درد خفیف در ناحیه پایین شکم
افزایش ترشحات واژن و تبدیل شدن این ترشحات به ماده ای شبیه به سفیده تخم مرغ.
اندکی افزایش (در حدود 0.4 تا 1 درجه) در دمای پایه بدن یا BBT: شما می توانید دمای بدن خود را هر روز صبح پیش از آنکه از رختخواب خارج شوید اندازه گیری کنید؛ این افزایش دما، دو روز پس از تخمک گذاری صورت می گیرد. در صورتی که نمودار دمای بدن خود را به مدت چند ماه ترسیم کنید، می توانید زمان تقریبی تخمک گذاری را پیش بینی کنید.


اگر پریودهای من منظم نباشند، حامله شدن برایم سخت تر خواهد بود؟
اکثر خانمها 12 بار در سال پریود می شوند، اما برخی از آنها ممکن است کمتر پریود شده یا حتی اصلا پریود نشوند. استرس، تمرینهای سنگین ورزشی، افزایش یا کاهش شدید وزن و مواردی دیگر، از جمله عواملی هستند که می توانند بر پریود شما اثر بگذارند. هر چقدر پریود شما نامنظم تر باشد، تشخیص زمان دقیق تخمک گذاری مشکل تر می شود. در صورتی که زمان تخمک گذاری را در چند ماه متوالی زیر نظر بگیرید، می توانید چند روزی را که بیشترین احتمال حامله شدن وجود دارد، تشخیص دهید.

فرض کنید سه دوره متوالی شما به ترتیب 28، 21 و 32 روزه باشد. سیکل قاعدگی خود را برای چند ماه متوالی در نظر گرفته و یادداشت نمایید. سپس عدد 17 را از کوتاهترین دوره ماهیانه، و عدد 11 را از طولانی ترین دوره ماهیانه کم کنید. تعداد روزهای مابین این دوعدد، روزهایی هستند که احتمال باردار شدن شما در آنها بیشتر از سایر روزها است. اگر دوره های شما نامنظم بوده و بیشتر از 35 روز نیز طول می کشند، با یک متخصص مشورت نمایید تا علت این بی نظمی را مشخص کند. علت آن می تواند یکی از موارد زیر باشد: سندرم تخمدان پلی کیستیک یا PCOS یا به زبان ساده تر کسیت تخمدان، اختلال عملکرد تخمدان، اختلال تیروئید، کاهش وزن شدید، یا افزایش میزان پرولاکتین.

آیا ممکن است آمیزش را امتحان کنیم تا ببینیم حاملگی اتفاق می افتد یا نه؟
مسلما لازم نیست که هر روز دمای بدن خود را اندازه گیری کرده یا موارد متعددی را یادداشت کنید. حتی رسیدن به اوج لذت جنسی نیز برای حامله شدن لازم نیست. حداقل دو بار در هفته آمیزش داشته باشید، شاید شانس به کمک شما بیاید


 

 


لایو بازدید : 13 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
خوشگلی معنایش حراجی نیست. بعضی از این دخترها تا فكر می‌كنند خوشگل هستند خودشان را حراج می‌گذارند.
زیبایی فطری انسان
انسان فطرتاً زیبا طلب است. این جزء فطرت انسان است و شیطان هم از همین فطرت استفاده می‌كند. «زَینَ لَهُمُ الشیطانُ أَعْمالَهُم‏» (انفال/۴۸) زیبایی نیاز انسان است. همیشه هم زیبایی عامل نجات نیست. همیشه زیبایی عامل نجات نیست. این هم یك مسأله است. گاهی ممكن است یك كسی زیباتر باشد، دختری خوشگل است زودتر خواستگار برایش می‌آید. دختر زشت یا غیر خوشگل می‌گوید: چطور شد ما را خدا خوشگل نیافرید؟ او برایش خواستگار می‌آید و برای ما نمی‌آید. این در عقیده‌اش گیر می‌كند. حضرت امیر می‌گوید: دختر خانم اگر می‌بینی یك نمره دو نمره شكلت كمتر است، ببین خدا به تو چه كمالی داده است؟ ممكن است خوشگله ۶۲ سال عمر كند و تو ۹۵ سال.

زیبا رویان خودشان را حفظ کنند
منتهی اینهایی كه زیبا هستند باید خودشان را حفظ كنند. دختران زیبا، دخترهایی كه شكل و رو دارند، قرآن می‌گوید كه: «اللؤْلُؤِ الْمَكْنُونِ» (واقعه/۲۳) لؤلؤ، مكنون و پوشیده است، حراج نیست. زیبا هستی «مكنون». می‌گوید: «كَأَنهُن الْیاقُوتُ وَ الْمَرْجانُ» (الرحمن/۵۸) این زن‌های بهشتی مثل یاقوت و مرجان هستند ولی «لَمْ یطْمِثهُْن إِنسٌ قَبْلَهُمْ وَ لَا جَان» (الرحمن/۵۶) یعنی زن‌های بهشتی خوشگل هستند. اما هیچ‌كس دست به آنها دراز نكرده است. خوشگلی معنایش حراجی نیست. بعضی از این دخترها تا فكر می‌كنند خوشگل هستند خودشان را حراج می‌گذارند. مفت مرا ببینید. هان! ببینید. بابا قرآن گفته: نگذار تو را ببینند. هركس می‌خواهد تو را ببیند باید خرجت را بدهد. خانه، ماشین، تلفن، آب، گاز، برق، هركس نوكر تو شد تو را ببیند. این دختر می‌گوید: مرا مفت ببینید. خودش را حراج كرده است. حیف هستی! اگر لؤلؤ هستی،«اللؤْلُؤِ الْمَكْنُونِ» اگر یاقوت و مرجان هستی «لَمْ یطْمِثهُْن إِنسٌ قَبْلَهُمْ وَ لَا جَان».

زیبایی‌های دنیا می‌پرد. و لذا حدیث داریم اگر كسی در ازدواجش به خاطر زیبایی همسر بگیرد یا به خاطر پول، خدا را هردو را از او می‌گیرد. پول و زیبایی می‌پرد. آن زیبایی‌های بهشتی ماندنی است. «وِلْدانٌ مُخَلدُونَ» (واقعه/۱۷) همیشه زیبا هستند. «خالدین» همیشگی است. زیبایی‌های دنیا مثل خاراندن دست است. در خاراندن آدم دستش كه می‌خارد یك لحظه حال می‌آید. بعد از یك دقیقه نه اینجا چیزی است نه اینجا. به من گفتند: بیا فلان جا سخنرانی كن، گفتم: نمی‌آیم. گفت: چرا؟ گفتم: خاراندنی است. گفت: یعنی چه؟ گفتم: سخنرانی خاراندنی در یك لحظه طرف كه نشسته چنین می‌كند و بعد هم هیچی به هیچی. هیچی به هیچی! سخنرانی خاراندنی و سخنرانی بی‌خاصیت، لحظه‌ای، زیبایی‌های دنیا لحظه‌ای است و لذا قرآن به آن «عرض» گفته است. «عَرَضَ هذَا الدنیا» عَرَض یعنی عارضه. مثل عطر می‌پرد.

زیبایی های شاه عباس
شاه عباس دو تا زیبایی داشت. یكی تاجش، تختش، فرش‌هایش، خانم‌هایش، طلاهایش، اینها زیبایی‌های شاه‌عباس بوده همه پرید. یك زیبایی ماندنی داشت، كاروانسرای شاه عباسی، در جاده كربلا. كاروانسرایش ماند و طلا و خودش رفت. باید مواظب باشیم این زیبایی‌ها مانع آن زیبایی‌های معنوی نشود.

خطر انحراف در نمایان ساختن زیبایی
زیبایی هم بستر انحراف است. قارون با یك تشریفاتی حركت می‌كرد. یك عده گفتند: «یا لَیتَ لَنا مِثْلَ ما أُوتِی قارُون» (قصص/۷۹) زرق و برق را كه دیدند گفتند: كاش ما هم مثل قارون این همه چند تا اسب و نمی‌دانم دنگ و فنگ دارد، زیبایی‌های قارون باعث شد كه عقل از مغز مردم پرید، گفتند: كاش ما هم مثل قارون بودیم. یعنی زیبایی ممكن است عامل انحراف باشد. دختران زیبای ما می‌توانند عامل انحراف باشند. پسرهای زیبای ما عامل انحراف می‌توانند باشند. زیبایی می‌تواند عامل توحید هم باشد. قرآن می‌گوید: «نَباتاً حَسَناً» (آل‌عمران/۳۷) «رِزْقاً حَسَنا» (هود/۸۸) «فَأَحْسَنَ صُوَرَكُمْ» (غافر/۶۴) زیبایی مثل كلید است. كلید هم می‌تواند در را قفل كند و هم می‌تواند در را باز كند...

لایو بازدید : 9 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
امروز فقط به تو سلام میکنم....

سلام زندگیم...

سلام نفسم...

سلام آرامشم...

.

.

.

سلام عشقم...

اما اینجا بی تو به نبودنت سلام میکنم.



تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 225
  • بازدید کلی : 8,792